۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

انتشار مطالب از طریق سایتهای اجتماعی(Twitter، FeedBurner، FaceBook)

فرض کنید نویسنده وبلاگی مانند همین وبلاگ هستید و میخواهید دوستان خود را از بروز رسانی سایت خود مطلع کنید. با استفاده از ابزارهای جدید مانند FeedBurner ، تویتر، FaceBook و Google Buzz و اتصال این سرویس ها به یکدیگر تمام دوستان شما از مطلب جدید شما با خبر خواهند شد. برای شروع ابتدا در سایت FeedBurner ثبت نام کنید، آدرس خروجی RSS سایت یا وبلاگ خود را وارد کنید، مراحل را تکمیل کنید تا FeedBurner خروجی جدیدی با همان فرمت RSS درست کند.برای لینک RSS سایت خود میتوانید از این خروجی به جای خروجی ساده RSS سایت استفاده کنید.
در مرحله بعدی و در سایت FeedBurner ابتدا از منو بالا گزینه Publicize و سپس از منو سمت چپ گزینه Socialize را انتخاب کنید.حالا میتوانید اکانت تویتر خود رو وارد کنید و بعد از آن هر وقت که مطلبی به سایت (وبلاگ) اضافه شود، عنوان و لینک پست در اکانت تویتر هم اضافه میشود.
 مرحله بعدی ارتباط تویتر با facebook است، با استفاده از این App فیس بوک و ست کردن مشخصات تویتر، اکانت تویتر و فیس بوک به هم متصل شده و هر اپدیت تویتر در فیس بوک هم نمایش داده خواهد شد.
همچنین سایت های یاهو و گوگل امکان برقراری ارتباط با اکانت تویتر را دارا هستند، yahoo Updates و Google Buzz میتواند Status های تویتر را نمایش دهند.
در نهایت تمامی دوستان تویتری، فیس بوکی، گوگلی و یاهوی شما به فاصله کمی وبلاگ شما را خواهند دید... 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر